söndag 22 november 2009

Bokinvasion

Idag hämtade jag ut några böcker hos posten. I somras beställde jag också en bunt, men sen avtog läsandet. Jag har kvar två böcker av den högen, men nu har som sagt en ny bunt kommit till min ägo!

Dom två jag har kvar sen i somras är:
  • Jens Lapidus: Aldrig fucka upp
  • Jenna Jameson: Att älska som en porrstjärna: En sedelärande berättelse
De nya böckerna:
  • Richard Dawkins: Illustionen om Gud
  • Toni Maguire: Vår lilla hemlighet
  • Markus Lutteman: El Choco
  • Peter Englund: Silvermasken
  • Chas Newkey-Burden: Paris Hilton, Ett liv i rampljuset
Efter att ha läst Nichole Richi fick jag så lov att köpa Paris Hilton också. I hopp om att den är bättre än Nicholes skräp. Silvermasken beställde jag efter ett tips hos Alexandra, den ska bli lite extra spännande att läsa med tanke på att hon (Drottning Kristina, inte Alexandra) är den enda av sveriges regenter som inte är begravd i Riddarholmskyrkan som vi besökte i somras.

Undra vilken bok jag ska börja med?

2 kommentarer:

Miriam sa...

Åh, jag vill få igång läsandet i mitt liv! Har inte blivit av på länge och det finns INGA ursäkter! En nyårslöfte kanske?

S sa...

Miriam: Ja, det är ju ett utmärkt nyårslöfte? Men man kanske borde precisera lite mer? Typ, minst 5 böcker på ett år, eller nåt...

Nu är du ju hemma och skrotar med en knodd, så då har du verkligen tid att läsa! Sätt igång!