torsdag 19 november 2009

Med finkläderna på händer många saker för första gången i år.

Efter kvällsduschen (jag är ofantligt morgontrött och duschar hellre på kvällen) tog jag på mig min finaste t-shirt.
Efter hårtvätt och kroppstvätt och påklädning intogs årets första glögg tillsammans med årets första lussebulle och ett par pepparkakor. Observera att pepparkakorna inte är årets första.

Åhej så gott det var!

Glöggmuggarna är fortfarande i källaren, så det fick bli i våra mys-glas (som jag tror att vi aldrig har använt...)

2 kommentarer:

Ponder sa...

Men, vad mörkhårig du är! Det var du väl inte i våras?! Du får inte ändra dig så där, då kanske jag inte känner igen dig på stan. ;)

S sa...

Ponder: Japp. Brunett I am. Sen...två veckor tillbaka, typ.

Tänk bara mörkt istället för ljust när du stöter in i mig på stan. Jag kommer garanterat inte att känna igen dig!