tisdag 17 november 2009

Mitt i sporten!

Hur kan man ringa någon mitt i sporten? Jag måste kommunicera ut detta på jobbet på något vis. Inga samtal under SVT sporten.

Nu missade jag ju den fantastiska nyheten som basunerats ut och som är årets happening och en historisk händelse. Sist som Markus Näslund och Peter Forsberg spelade ihop var säsongen 1992/1993. Det mina vänner, det är länge sen. Nu är det dags igen. Det är nästan så att det pirrar lite extra i kroppen. Jag ska kolla upp biljetter till den stundande norrlandstrippen!

Jag ska plocka fram min MoDo-mugg och ta med den till jobbet!

5 kommentarer:

Ivana sa...

Man ska inte svara när det är sport på tv. Själv stänger jag av telefonen och förväntar mig att alla, inkl de som inte känner mig, ska förstå varför telefonen är avstängd. :)

Ponder sa...

Ha ha, du är som min brorsa! Han skäller ut en efter noter om man råkar ringa mitt i sporten. Att man kan titta på det man missat på SVTplay är inte ett argument som biter alls. ;)

S sa...

Ivana: Nä, men den här situationen krävde att jag svarade. Annars skulle jag inte kunnat släppa tanken på att jag inte hjälpt personen.

Ponder: Sporten ser man i realtid. Punkt.

Omentjej sa...

Haha, klart du ska ta med muggen! =)

S sa...

Omentjej: JA! Nu måste jag bara komma ihåg det också...