lördag 14 november 2009

Varning!

Av någon anledning klickade jag hem den här boken. Men vad ni än gör -läs den INTE! Så otroligt dålig bok. Helt ointressant, fantastiskt dåligt skriven och fy bubblan så trist.

Nä. Läs inte. Tänk inte ens tanken. Utmana inte ödet.

Jag har försökt att läsa den i kanske två månader men har mest ojat mig över att den aldrig tar slut. Idag har jag klagat över att det är så fruktansvärt synd om mig som behövt läsa den där boken. Sen bestämde jag mig för att det skulle få ett slut och sen sträckläste jag halva. Utropade "SLUUT" strax efter att körslaget var slut för den här säsongen. Åh Gud så glad jag är över att den är utläst.

Men jag läste den i alla fall på svenska.

2 kommentarer:

Ivana sa...

Skönt att du skrev det här inlägget för jag har varit nära flera gånger att köpa just den boken. Det är som om jag anade att den skulle vara dålig och därmed aldrig köpte den.

S sa...

Ivana: Åh, spara dina pengar! Det är bättre att lägga pengarna på en uppföljare till Ray Kluun. Har du läst den förresten? Eller båda?