måndag 23 november 2009

En sak är då säker

Så länge jag sitter här blir det då inte något adventigt i hemmet. Nämen, det ordnar sig säkert. Trots att veckan ser ut som följer:

Måndag: Jobb. Fria kvällsaktiviteter.
Tisdag: Jobb. Ut och äta min 30-års middag med två kompisar. (Jag fyllde i januari...)
Onsdag: Jobb. Vuxenkväll: Banken för att prata omläggning av bolån.
Torsdag: Jobb. IKEA för att få ordning på kontoret.
Fredag: Jobb. Norrman från Märsta med sambo kommer på besök.
Lördag: Adventskonsert med svärföräldrarna i Blå Hallen.
Söndag: Julölprovning i gamla stan och sedan middag hos svärföräldrarna ute i de yttre skogspartierna av Stockholm.

Ja, sen börjar nästa vecka...

4 kommentarer:

Ponder sa...

Jag törs inte ens göra en sån där lista för den här veckan. Är rädd att jag kommer ge upp innan den knappt har börjat då...

fia sa...

På lördagkväll, alternativt innan ölet på söndag. Enligt min mening ska inget upp innan söndag iaf. Amen.

S sa...

Ponder: Nä, jag tog bara upp allt västäntligt...att jag antagligen måste jobba över någon kväll är inte med där på listan. Men jaja, det brukar alltid ordna sig!

fia: Lördagkväll hinner jag ju inte. Då är det konsterten ju! Kanske söndag...som sagt, det ordnar sig.

fia sa...

Aha, kvällskonsert. Fick för mig att den var på dagen. Jag är också helt säker på att det ordnar sig!