fredag 6 november 2009

Fredagkväll

Hela veckan har jag känt mig lite off från bloggen.

Men jag har kursat, besökt Leffe, varit på träff hos mitt fackförbund, värderat om lägenheten, glömt bort mig själv, städat lite och varit på konsert. För tillfället har vi besök. Men jag satte mig här. Framför skärmen.

Jag har inte bara känt mig off från bloggen. Allt möjligt har känts off, under en lite längre tid, kanske år? Nu känner jag att jag är på väg tillbaka. Jag har verkligen inte vetat var jag har varit. Men nu känns det som att jag är på väg åt rätt håll. Det känns skönt.

7 kommentarer:

Viktoria sa...

Så skönt att höra!!! Jag känner igen känslan om att vara lite vilse.

S sa...

Viktoria: Ja. Nu får vi hålla tummarna att det går åt rätt håll!

Omentjej sa...

Härligt! Även jag känner igen den där känslan.

S sa...

Emma: Skönt!!

Ponder sa...

Vad skönt att du känner att du är på väg tillbaka. Det är aldrig roligt att känna sig vilse när man inte ens vetat om att man kommit bort.

Viktoria sa...

Ponder: Så sant som det var sagt!

S sa...

Ponder: Ja! På slutet (sista året?) har jag inte varit mig själv helt och hållet. Det är klart det! Men nu ska det bli ändring på det!!