måndag 31 januari 2011

Nytt jobb!

Idag började jag på det nya jobbet!

Det är svårt att förklara hur mentaliteten hos personer kan vara så olika mellan två våningsplan. Superknepigt. Mitt nya gäng är jätteroligt och jag tror verkligen att jag kommer att trivas. Jag kommer att stöta på många utmaningar och jag tror att jag kommer att klara av de flesta, om än med lite hjälp. Jag blev direkt inkastad i hetluften genom diverse möten. Jag fick saker att göra direkt jag klev in på jobbet. Det är ljusår ifrån mitt arbete som jag hade i fredags och det känns bara så bra!

Det känns verkligen jätteinspirerande med mitt nya gäng!

Jag har varit rädd för att jag kanske skulle ha tagit det externa erbjudandet istället, men idag kändes det som att jag tog rätt beslut efter trettonhelgen. Det är en skön känsla ska ni veta!

9 kommentarer:

Miriam sa...

Grattis!

S sa...

Miriam: Tack!

Therese sa...

Skön känsla, den att vara utmanad av något och känna att man bemästrar det ändå. Härligt att höra att valet känns rätt!

Omentjej sa...

Hurra, grattis!

Viktoria sa...

Härligt! Grattis :)

S sa...

Therese: Superbra känsla!

Omentjej: Tack!

Viktoria: Jag blir så glad när jag jag får livstecken från dig!! Och TACK!

Viktoria sa...

Tack så glad jag blir! Men vet du vad? Jag läser din blogg i stort sett varje dag :)

S sa...

Viktoria: Va? Gör du?! Så fint!

Viktoria sa...

Japp, så även idag ;)