måndag 17 januari 2011

Parkerat

Nu är det färdigkört för ikväll. En större mängd regnskog finns nu i pärmar i Årsta.

Det känns skönt, men jag känner samtidigt lite oro inför pensionen. Mitt ibland alla regnskogsträd som fanns i en salig röra fanns såklart även pensionspapper. ITP. Tydligen har jag valt att vara aktiv också. Herreminje! Då behöver jag ju faktiskt göra något åt det också och bli lite aktiv.

Frågan är bara hur jag loggar in var?

Det får jag boka in en annan kväll. Det är lika bra att jag sätter upp en tid med mig själv i google-kalendern så att det blir av också. För jag ska vara aktiv! Men under det mötet ska jag bjuda mig själv på kaffe. Det gjorde jag inte idag och det blev fail känner jag nu.

6 kommentarer:

Miriam sa...

Föredömligt! Jag älskar ordning och att ha papper sorterat i pärmar. Grejen är bara att alla papper behöver hjälp in i pärmarna...

S sa...

Miriam: Det älskar jag med. Men inte jobbet med det... Hm..

Dr.frost sa...

www.minpension.se

Fungerar utmärkt:)

S sa...

Marcell: Ja, dit har jag varit in ett par gånger...

Ponder sa...

Pension? Ångest! Lika bra att sticka huvudet i sanden ett tag till...

S sa...

Ponder: Verkligen ångest!