måndag 17 januari 2011

Finn ett fel. Det finns två, men jag vill att ni hittar ett!

Inköpt i London, när vi var där första advent. Jag shoppade verkligen inte många saker där, men den här blusen såg så fin ut där på galgen. Lång kö till provhytterna och ett bra pris gjorde att jag bara slog till. Oprovad.

Väl hemma och när jag satt den på kroppen ser jag att den har vingar. Det var inte riktigt min tanke vid köpet. Så det var ju ett fel. Kanske går att leva med om jag har en kofta över?

Men ser ni fel nummer två?

4 kommentarer:

Miriam sa...

Larmet?

S sa...

Miriam: Ja, precis. Hemskt! Man kan ju inte ens nästan tänka att det är en accessoar...

Philip sa...

Men... har inte jag tagit bort det där larmet?

S sa...

Philip: Jo, nu är det borta. Men inte när den landat i sverige och det gått några veckor.