lördag 29 januari 2011

Vuxen men ändå inte

Det har varit många inlägg om att vara vuxen eller inte, vet inte om det beror på 32-års krisen jag gick igenom eller om det bara är sånt som rör sig i huvudet ändå. Skit samma!

Idag har jag tagit på mig en klänning som jag tycker är fin och som kommer från Zara. Men jag ser ut som ett barn i den. Det är tämligen otrevligt när man är allt annat än ett barn. Det är nog kombon page (kan inte håret bara växa ut någon gång?!?) och klänningen som gör det.

Det är hemskt! Och nu ska jag på födelsedagsfirande. Jag kommer otrivas hela tiden. Skit också!

5 kommentarer:

Omentjej sa...

Jag förstår precis vad du menar. Hoppas det blir ett bra firande ändå, men att otrivas kan faktiskt förstöra en hel dag.

Miriam sa...

Jag funderar på att låta mina gråa strån få komma fram. Kanske kan ge liten mogenhet åt mitt barnsliga yttre.

S sa...

Omentjej: Det gick bra, men det är så fruktansvärt med den där känslan...

Miriam: Har du såna?! Det visste jag inte! Inte tycker jag att du har ett barnsligt yttre heller. Men du är ju stencool om du låter de grå stråna ta plats!!

Miriam sa...

Har du inte sett dom? Jag har ett helt gäng!

S sa...

Miriam: Nä, det har jag verkligen aldrig sett!