lördag 8 januari 2011

Snö och skidor

Det är mycket skidor på TV nu. Det är utför och det är på längden och man spurtar och stakar, vallar, kommenteras, sågas, hyllas och svettas. Om man inte är som jag och bara tittar på.

Idag tittade jag visade TVn storslalom när vi åt lite sen lunch och då tittade ett nytt ansikte fram. Thomas Fanara. Om inte Mr Man var mannen för mig skulle jag genast sätta igång och träna storslalom och gå kvällskurser i franska. What a hunk! (Babyface, I know, men ändå...)

Det som var det roliga, och det jag skulle skriva om i inlägget, var att när jag skulle försöka förstå vilka det var som placerat sig högt upp i resultatlistan idag och hittade Fanara och började googla honom (eftersom namnet var okänt för mig) hittade jag en rolig blogg. Men on the Field -Objectifying and Discussing Cute Porfessional Athletes since 2010.

Män kategoriseras bland annat som Adorable Guys, Handsome Brits och Absurdly Hot Guys. Man får även vital stats om alla de karlar som nämns i den där bloggen. Vad sägs om Zinedine Zidanes vital stats: H: 6’1″ W: 180 DOB: 6/23/72. Det är ju så onödigt vetande att det blir viktigt att läsa in sig i efterhand!

Som ni märker är det otroligt viktig information som utdelas i den bloggen. Läs på så kanske vi kan ha läxförhör någon dag under året?


*Fotot kommer från custompublish.com

Inga kommentarer: