torsdag 25 november 2010

Då håller vi alla tummar

Jag önskar att alla terrorister har frusit fast på de Pakistanska bergen och därför inte kan attackera Prins Harry just den här helgen. Jag vet att jag läst någonstans just precis när dom varnade för nya terrorattacker i början på oktober, att terroristerna var på väg över bergen i Pakistan, till fots.

Eftersom det är minusgrader här numera så borde det även vara lite kallare i de där bergen, eller hur?! Förhoppningsvis har de eliminerat sig själva genom att gå i dålig terräng under dåliga förhållanden.

Hoppas.

Annars får jag ställa min tilltro till att dessa stackars personer fångas av julskyltningen och glömmer bort att spränga sig själva i folkmassor. Men det känns minst sannolikt av dessa två.

1 kommentar:

Miriam sa...

Hoppas det blir en strålande resa!