tisdag 22 februari 2011

Friskisskola. Lektion nr. 4

Hitta fokus!

Klä dig snyggt och sminka dig vacker, gör vad som helst för att det ska kännas bra där på golvet bland maskinerna eller på gympagolvet. Då är det lättare att prestera bra kan jag tänka mig.

Men att köra dubbla bh:ar. En jättepush och sen en tränings-bh på det är kanske lite onödigt?

Känns onödigt att pusha upp getterna (som mormor kallade dom) så mycket att man sedan behöver en tränings-bh på det. Vad är tanken liksom?

Eller så är det bara jag som tycker för mycket och lägger fokus på saker jag inte behöver bry mig om.

Så hitta fokus så presterar du bra!

7 kommentarer:

fia sa...

verkligen ingen idé att sluta förvånas med andra ord..

S sa...

fia: Nej, nej! Det var en annan som stod med trosorna vid knävecken och fixade med sitt trosskydd. Haha!

Marcus sa...

Alltså, hur är det på gymdelen? Jag börjar bli skeptisk till friskiskort.

S sa...

Marcus: Jag har faktiskt mest bara sett killar där om jag tänker efter. Så det är nog lugnt!

Men jag trodde att killar ville se bröst??!

Marcus sa...

Bröst ja, trosskydd nej.

S sa...

Marcus: Trosskyddsincidenten begav sig i omklädningsrummet, så klart! Men sånt tycker jag nog ändå att man sköter på toaletten.

(Men då vet vi alla att jag tycker otroligt många saker, så det betyder inte just nåt)

Marcus sa...

Okej, jag trodde att det skedde under passet och därmed blev jag mäkta förskräckt till att skaffa kort... Men nu känner jag mig mycket lugnare!