onsdag 9 februari 2011

Jag är bättre än Alex Schulman på i alla fall EN sak

I morse när jag vaknade studsade jag inte direkt ur sängen. Klockan ringde 05.45. Sedan följde en något ostrukturerad och illamående morgon. Man kan inte vakna så tidigt och vara sugen på frukost. Det går liksom inte. Men en banan fick jag i alla fall i mig tillslut. En halvtimme senare hade jag säkert kunnat trycka i mig gröt, men 05.45 är för tidigt.

06.23 gick bussen, fast det blev en tidigare buss. Kanske 06.20. SL föreslog tunnelbanan till Åkeshov, men spärrarna passerades fem minuter tidigare än SL's föreslagna tid så det blev ett annat grönt tåg till centralen.

07.00 gympades det för fullt på medelhastighet.

Det är mer än vad Alex Schulman gjort sedan 2007-11-30.

Behöver jag säga att vi kände oss sjukt nöjda när vi mötte nyvakna människor på väg till sina arbeten och vi var nytränade? Skön känsla. Kör morgonträning på tisdag igen!

2 kommentarer:

Therese sa...

Det är en bra skön känsla den där "Fasen vad bra jag är!" ;)

S sa...

Therese: Verkligen!