tisdag 8 februari 2011

Skolor verkar rätt i tiden

Det pågår en Bensinmackskola på internet sponsrad av wordpress. Det finns även en Caféskola, Körskola (som i att köra bil. Inte Subaru. Här är jag osäker på om jag gjort min hemläxa..?). Som om det inte vore nog så finns även en Uppfostringsskola. Alla dessa är sponsrade av Blogger men aktiviteten i de olika skolorna är det lite si så där med. Måste jag säga. Vilt varierande.

Hur som haver så tror jag att jag måste starta en Friskisskola. Jag tycker nog att det saknas en sån även om det uppenbarligen finns en hel del skolor där ute.

Jag tar och tänker igenom den där tanken ett tag till, så ska vi se vad jag kommer fram till.

3 kommentarer:

F. Timeus sa...

Tänkte på det där med de där skolorna du beskrev här ovanför... jag känner en kille som känner en kille som kanske skulle kunna prata med rektorn för de här skolorna så att de shejpar upp sig lite - för det var det du menade va?
För övrigt ser jag mycket fram emot en friskisskola! Jag vet en story om en svensexa där två av kompisarna till brudgummen blev ifrågasatta huruvida de hade kunde gå rakt fram eller inte med tanke på deras koordinationsförmåga. Det var en rolig del av den svensexan har jag förstått av h*n som utsattes för den.

Marcus sa...

Okej, jag som tänkt köpa Friskiskort denna vecka inser att jag måste vänta med det. Först Friskisskola, sen Friskiskort.

S sa...

timeus: Jag hade skrivit värsta långa kommentaren åsså försvann den...

men jag kunde lista ut könet på h*n eftersom det handlade om svensexa. Bakläxa på den! Min koordination är på ungefär samma nivå. Kanske lite bättre, för jag kan gå ganska rakt även baklänges!

När det gäller skolorna så verkar det vara långa led vilket kan leda till informationsbortfall, men gör ditt bästa!

Marcus: Skolan kör nog igång i slutet av den här veckan möjligtvis i början på nästa. Så jag tycker att du ska gå och shoppa dig ett kort nu! SKOJ!!