torsdag 10 februari 2011

Jag är så glammig!

Jag har ikväll sanerat hela badrummet med en diskborste. Över och under saker. Hela klosetten runtom, kaklet i duschen. Slangen till tvättmaskinen, rören till elementet för att inte glömma själva elementet! Jag känner fortfarande lukten av avloppet i näsan och jag måste säga att om man inte kräks när man rensar avlopp då klarar man vad som helst.

Det är SÅ äckligt.

Men nu är det i alla fall rent och jag är trött. Hela lägenheten fick sig en genomgång. Var sak på sin plats. Ungefär. Inte riktigt allt.

Svettig är jag också. Och orakad under armarna.

Glasbordet är inte torkat. Men det får vara otorkat till en annan tidsepok dag ser sitt ljus.

Nu skulle jag behöva ett sånt där glammigt doftljus, för att byta ut lukten. Det känns som att jag går i ett avloppsmoln!

Uppdatering: Mitt jätterosa nagellack på fingernaglarna är typ bortskavt efter skrubbandet och fejandet. Så inte ens det är glammigt längre. Kvinnoförfall!

Inga kommentarer: