lördag 26 februari 2011

Weirdo!

Idag blandar jag glam med plast.



6 kommentarer:

Fia sa...

Det gör du rätt i! Jag försöker komma på vad som kan matcha till smutsigt hår, går sådär..

S sa...

Fia: Ja, den är faktiskt svår.

Ponder sa...

Genialt!

Jag brukar köra en sån där riktigt ful trucker-keps till smutsigt hår. Gärna med oljefläckar på.

S sa...

Ponder: Till och med det!?! Jag älskar också Trucker-kepsar. Speciellt på skitigt hår. Dessvärre har jag i något svagt ögonblick gett bort mina två fantastiska kepsar.

Hur tänkte jag?! Nä. Jag tänkte nog inte alls.

Ponder sa...

Dags att införskaffa ett par nya hör jag. Eller sluta med skitigt hår.

S sa...

Ponder: Jag har sökt med ljus och lykta efter två som skulle vara nästan lika bra som dom där två. Hittar inte.

Att sluta med skitigt hår känns omöjligt!