onsdag 9 april 2008

Ehrrmm...

Den där högklassiga fotbollen som utlovades var allt annat än i världsklass. Besviken lämnade jag fotbollsarenan, frusen och kall. Som om det inte vore nog med felpassningar och fumligt lagarbete så skulle det självklart börja regna mitt i allt också.

Jag fotade, men inget av värde att lägga upp på bloggen. Vi for hem med en seger i bakfickan, men frågan är om det verkligen skulle varit en seger. AIK va grymma, men orkade inte riktigt på slutet. UIK såg idag inte ut som några guldfavoriter i mina ögon, men jag antar att nystartsnerverna lagt sig till nästa match. I juni är dom här igen, då möter de Djurgården. Jag hoppas att den matchen blir mer underhållande och att solen är med på ett hörn.

Nu ska jag och mina stelfrusna fötter gå och sova. Jag ska önska mig en solig dag imorgon, jag är i behov av våren igen.

Inga kommentarer: