söndag 6 april 2008

The winner takes it all!!!

Vi glömmer gårdagens konstiga, av mig skrivna, inlägg. Jag vet inte riktigt vad jag ville få fram när jag skrev. Vi skyller på att det var sent.

Idag är det söndag, det är helg. Jag skrev tidigare att jag skulle tillkännage en vinnare i helgen. Det är dags. Det finns säkert några som undrar om de vunnit sig en Spotify-invite. Kanske känner sig någon redan som vinnaren, det vet jag inte? Men kanske. Hur som haver måste jag säga att det finns en vinnare som imponerat lite extra på mig. Som verkligen arbetat för att få ta del av en framtidsprodukt som kommer bli en av marknadens största och bästa händelser någonsin. Jag skämtar inte. Jag är allvarlig. De jämförs med Apple i de innersta kretsarna när man talar om seriositet. Man har sett konkurrenter som förhastat sig och fallit på målsnöret. Spotify hastar inte, det blir gjort på riktigt. Endast det bästa är det bästa nog. Kvalitet.

Världen är det som ska erövras och kommer att erövras. Vinnaren kommer inte att bli besviken. Blir vinnaren besviken är det bara att skicka ett mail till Spotify och kanske kan man få upprättelse?? Så, vem är vinnaren?? Jo:
MIA

Som tack för alla turer med Starlet (för att leta efter Brolle...), för alla luncher på Strömbäck och allt kaffe på Mariehem. För att du är grym på att fjäska och för att du är Du! Vilken sjuksköterskestuderande skulle inte vara värd en Spotify-invite egentligen? Du ska ju rädda liv i framtiden (tänker jag mig). Alla som arbetar med att rädda liv måste få bra avkoppling med den musik den känner för, för studen. Den är din!! Inviten kommer via mailen. Kolla i skräpkorgen, ibland hamnar den där av någon märklig anledning. Lyssna och njut. Tänk på mig.

Nu ska jag göra en tidig middag.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Bra gjort Mia!! Jag känner mig besegrad...

Vera sa...

Åh, herre gud, vad fantastiskt, jag vet inte vad jag ska skriva, jag hade inte förväntat mig att vinna så jag har ju inget tal förberett...
Jag vill börja med att tacka Sandra, utan henne hade inte detta underbara hänt. Jag vill också tacka Sandras föräldrar, utan dem hade inte Sandra funnits i vår värld. Tack den kosmiska kraft som sammanförde mig och Sandra, och sist men inte minst tack TT som gjort oss vänner för evigt...
Mitt liv är nu komplett, tack Sandra!

Kom förbi nästa gång ni är i Umeå så ska jag bjuda på cockie dough som tack, och så Förlorar-Philip får något att trösta sig med.

S sa...

Jag är bara glad att jag kan hjälpa till att glädja andra i min omgivning. Det skänker mig sådan inre glädje att kunna fullända någon annans liv, jag blir alldeles varm i själen.

Cookie dough kommer jag gärna förbi på. Dessvärre inte Cockie dough. Det lät lite mer...ja...kanske inte lika upphetsande för smaklökarna.

Vera sa...

Oj, jag är så lycklig och uppvarvad så jag stavar fel. Eller var det en sån där Freudiansk...?

Unknown sa...

mia:
Tar du nu del av kulturutbudet? Ser fram emot kukie dough!