onsdag 30 april 2008

Grillsäsong

Ja, nu har ju ryktet nått mig att även Norrland, min gamla hemort har börjat få sommarkänslor. Det ramlar in sms, mms och telefonsamtal som berättar om den faaaantastiska värme som sprider ut sig och förtrollar den norrländska kuststaden. Förstå mig rätt, jag UNNAR er norrlänningar det, men allvarligt. Det där börjar bli gammalt. HaHaHa!!!

Hur som haver, vare sig vi har haft sol och värme i veckor eller några dagar, så är det grillsäsong på båda platserna. Lyckliga oss!! Därför tänkte jag posta en bild här på vad som tydligen är årets grill. Tilltalar väl mig så där...men smaken är ju som baken -delad!

Den har sina fördelar, men är en aning för stor för min balkong. Även lite otymplig. I alla falla för mig, som bor utan hiss på tredje våningen. Det positiva är den stora ytan man kan nyttja. Dessutom är den mobil på ett hyfsat enkelt sätt. Det bästa med den är kanske ändå priset!

Inga kommentarer: