torsdag 24 april 2008

Så lyckas du som tjej i it-branschen

Idag, om några timmar, ska jag bege mig till Hotell Rival på söder och gå på ett seminarium om hur man som tjej lyckas i it-branschen.

Jag ska gå dit med öppna sinnen och ta åt mig informationen. Jag kanske inte stannar och minglar efteråt, eftersom jag känner mig lite ensam och övergiven på såna tillställningar när jag har inte har någon som jag känner att mingla med. Ännu har jag inte blivit tillräckligt framåt och bra att ta för mig. Måste jobba på den grejjen!

Men kul hoppas jag att det blir iaf. Först ska jag ta mig till östermalm och Humlegården för att inta en lunch med min älskade P!

4 kommentarer:

Anonym sa...

tänk om tipsen blir typ:
1. puta med munnen
2. puta med brösten
3. puta med rumpan

då får du ta några snittar o rusa...
/Mercredi

S sa...

mercredi: ja, tänk om just de tipsen hade kommit fram. Då hade jag haft minst två problem! Jag har väldigt liten mun och små bröst...

Anonym sa...

...men naggande goda.

/Anonym.

S sa...

anonym: ehhh...jaha..?!