lördag 5 september 2009

Claudio

Om ni någon gång måste handla på K-Rauta i Stockholmsregionen, så boka Claudio i Kungens Kurva. Då går ingenting långsamt. Hans tempo är helt fantastiskt! Jag älskar snabba försäljare som ändå lyckas vara noggranna och lyssnar på vad jag säger. Han i princip sprang ifrån oss där inne, mellan diskarna.

Han lyckades till och med skämta där på slutet. Eller, det var nog inget skämt egentligen. Men vi skrattade!

Under tiden vi besökte varuhuset kom varuhuschefen fram till oss och frågade om vi hade fått hjälp, men vi väntade på hjälp. Hur som haver kom jag på efteråt att jag skulle berättat för varuhuschefen hur fantastiskt hans Claudio jobbade. Han borde få stiga i rang i det där varuhuset!

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Maila chefen vettja!

Så där tänker jag ofta, att jag ska tala om för någon hur mycket jag uppskattar dennes hjälp. I 90% av fallen så glömmer jag bort att säga det till personen i fråga. Trist för jag vet ju hur glad jag bli då någon tar sig tid att berömma mig.

S sa...

Viktoria: Ja, det brode jag verkligen göra. Å andra sidan ska vi börja hänga där var och varannan dag framöver.