söndag 20 september 2009

Min helg så långt

Mamma och pappa trillade ju ner i torsdagskväll en riktig snabbis! Jag hämtade dom på Arlanda strax efter kl 20 och sedan åkte de iväg på lördag vid 9.30. Mellan dessa klockslag arbetade jag i princip en full dag, men vi hann gå på stan en sväng på fredag eftermiddag och vi hann även äta på Ciao Ciao på östermalm.

När vi tagit farväl av norrlandsresenärerna satte vi igång och renoverade. Jag vill att saker i princip ska ske av sig själv...men det gör de sällan. Om någonsin. Men det har faktiskt gått över förväntan bra!

Jag har även hunnit med att skura golven minst fyra gånger per dag.

Vad annars? Nada. Nu blir det sushi!

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Vad annars?! Du har ju hunnit med en hel veckas aktivitet på några dagar :)

Jag hoppas också på att saker ska ske utan att jag ska behöva göra nåt men nej. Det händer aldrig nåt hur mycket jag än önskar mig det...

S sa...

Viktoria: Kanske inte riktigt en hel veckas, men...