måndag 21 september 2009

Sitta får man göra när man blir gammal!

Efter några blogginlägg efter jobbet klev jag upp ur soffan och målade taket, sandpapprade väggarna och spacklade visa delar av väggarna ännu en gång. Sen hackade jag korv i bitar. Efter hackandet tog jag tag i skur(k)moppen och torkade lite golv. Sen hoppade jag in i duschen och tvättade mig och håret. När jag var ren blev maten kokad och stekt. Middag 20.15 är kanske i det senaste laget, men men. Mycket blev gjort!

För övrigt spacklade jag väggarna i trosor och bh! Började klä av mig för en dusch, när jag kom på att jag minsann hann spackla lite också!

4 kommentarer:

Ponder sa...

Jag är grymt imponerad över din arbetsmoral! Så där mycket har jag inte gjort på fem år... ;)

S sa...

Ponder: Jodå! Moralen är grymt hög ibland!

Viktoria sa...

Ska man göra nåt ska man göra det med stil! Jösses så du har jobbat :)

Min sambo brukar kalla mig för Sexy Städ AB. Jag har också en förmåga att komma på att jag måste fixa nåt eller skura golven då jag är på väg till duschen redan hunnit tagit av mig allt utom underkläderna. Tur vi inte har nån insyn i lägenheten då hade väl grannarna trott man är tokig!

S sa...

Viktoria: Sexy Städ AB kanske har ett dotterbolag? Sexy construct AB?