onsdag 23 september 2009

Men, vilken dröm!

Jag kommer i princip aldrig ihåg mina drömmar, om det nu är så att man verkligen drömmer något varje dag.

Men nattens dröm kommer jag ihåg. Glasklart!

Det var bloggträff och jag och i princip alla som läser denna blogg och lämnar avtryck, plus ett gäng bloggare vars bloggar jag läser, träffades. Hemma hos min chef med man (??!). Förhoppningsvis känner inte min chef till att jag bloggar i verkligheten, så detta blir nog inte något mer än en dröm.

Chefen hade i alla fall ett förskräckligt litet radhus, utan kök. Men på något vis lyckades det ändå komma ut mat eller fika till oss från ett kök. Det var prylar överallt. Men vi hade det trevligt! En annan konstig sak var att radhuset låg i ett hus med lägenheter. Det var 90-tals inspirerat, med sån grisfärgad tegelfasad. Jag åkte dit med någon av er, oklart vem...men Totoria såg inte ut som jag trodde!

2 kommentarer:

Omentjej sa...

Haha, vad roligt! Jag har konstigt nog inte drömt några bloggdrömmar än! =) Det står väl inte på...

S sa...

Emma: Snart kommer dom!