måndag 14 september 2009

Okej, jag skäms

Svenska Hollywoodfruar började precis på TV. Jag mår redan dåligt över hur de är.

Anna Anka verkar vara ett...geni. Citat: "Om din man vill bli avsugen varje morgon, det första som händer när man vaknar upp på morgonen. Ja, då är det bara att göra det. Som fru måste man ställa upp." WHAT? Jag kanske inte citerade direkt, men så sa hon. Det första hon gör varje morgon (efter att Paul Anka fått sig ett blowjob alltså), är att läsa horoskopet i New York Times eftersom det horoskopet stämmer flest av gångerna. Idag stod det att någon var avundsjuk på hennes position. Å då säger hon: "In the back" till hennes man och nickar mot barnflickan...

Maria Montazami pratar spännande. Hon är duktig. Säger hon. Åsså måste hon tänka väldigt, väldigt snabbt och då menar hon väldigt snabbt. Trots sitt snabba tänkande har hon sagt till sin väninna att väninnan är tjock och nu kanske väninnan inte kommer och spelar tärning ikväll. Bekymmersrynka?

Den tredje donnan har jag inte sett ännu.

Som sagt. Jag mår redan dåligt. Men jag måste se klart.

7 kommentarer:

Omentjej sa...

Ja det var verkligen briljanta donnor. Stod en artikel i vår länstidning om Maria (tyvärr är hon från Västmanland, pinsamt), där berättade hon om hur hårt familjen jobbar. En typisk dag brer hon mackor till barnen, går på manikyr, äter lunch, spelar tärning med vänninor, skjutsar barnen till sport, ser på tv. Låter tungt.

Linda sa...

spelar tärning liksom, vet någon ens hur man GÖR det förutom Yatzy?
jag halkade in i programmet av misstag men jag erkänner, jag var tvungen att kolla klart! och kanske se nästa avsnitt.

S sa...

Emma: Ja, hon Maria var väl från Västerås.

Jag förstår om hon blir utpumpad. Hon brer ju mackor til sina barn!

Linda: Dom kanske improviserar? Efter några vinglas kan man ju bli kreativ... Jag kommer också att se nästa avsnitt!

Ponder sa...

Jag såg trailern och det räckte för att jag skulle må lite konstigt. Det räckte så.

S sa...

Ponder: Oj, du har karaktär. Inte jag!

Viktoria sa...

Ledsamt att se. Tragiskt på nåt sätt.

S sa...

Viktoria: Ja, det är jättetragiskt. Men just Anna Anka är väldigt medveten om hur hon är. Jag tror att alla är medvetna om hur dom är och beter sig.

Så visst, tragiskt. Men inte tragiskt.