onsdag 16 september 2009

Så här ligger det till

Jag måste skaffa mig en mobiltelefon som jag kan blogga ifrån. Instant blogging. Det känns viktigt. Jag glömmer bort vad jag tänker att jag senare under dagen måste blogga om, när jag exempelvis befinner mig på stan...

Då är det ju passande att min nuvarande mobiltelefon håller på att ge upp. Snart kommer den säkert att hoppa till och bli bra igen. Den fungerar så.

Det är mindre passande att mobilerna kostar hur mycket som helst numera. Det är surt. Anledningen till att dom är så dyra är ju för att du numera köper en dator i superminiformat.

Vi får se vad det blir för nåt och när nåt blir.

6 kommentarer:

Ponder sa...

Jag kan varmt rekommendera SE C905. Den enda nackdelen jag har hittat hittills är att den är/har slide vilket jag inte är riktigt kompis med. Annars tar den superfina bilder, har WLAN och både bloggnings- och youtube-möjligheter bland mycket annat.

S sa...

Ponder: Hm... Det där med slide är inte min grej alls. wlan-möjligheten är helt klart ett måste. Dessutom, så köper jag en ny mobil ska jag kunna köra Spotify på den också!

Det lutar åt iPhone eller HTC Hero för tillfället.

Miriam sa...

Marcus har inte kommenterat här. Förvånande. Ett annat förslag är att jag kan köpa ett litet fint anteckningsblock på dollar och skicka till dig så länge.

S sa...

Miriam: Jag och Marcus har samtalat via sms. Utan att han har försökt övertala mig om något!

Snäll tanke där med anteckningsblocket, men om jag vill fota nåt då??

Miriam sa...

Rita av det?

S sa...

Miriam: Skickar du med färgkritor eller pennor med blocket också?!