tisdag 25 mars 2008

Detoxen

Har glömt att berätta hur det gått med detoxen som påbörjades för någon dag sedan. Det har gått förhållandevis bra faktiskt. Sockersuget har tämjts och tryckts undan. Ibland äter jag ett chokladägg. De är bra ägg, för de smakar typ nougat. Nougat är inte så gott om man tänker efter, bara till kaffe. Eftersom jag inte dricker kaffe konstant behöver jag heller inte äta ägg konstant. Perfekt!

Dessvärre är jag lite bedrövad, för mitt påskägg från systern har försvunnit mellan Göteborg och Stockholm.

Sen är jag också förvånad över att min Spotify-invite inte har varit så eftertraktad... Det är två personer som har önskat ta sig an inviten. Har inte riktigt kommit på hur jag ska gå tillväga med utlottningen, men det är frittfram att tigga!

Vår stackars inneboende har gått och fått feber, så nu är det bara att kurera sig såa tt jag inte får karensdagar och krångligheter. Ska genast ta mig en hutt Echinaforce och ska även bjuda inneboenden på en hutt! Sen nåla, sista gardinen måste bli klar snart.

Tjing!

1 kommentar:

Vera sa...

Sandra, du är så himla snygg och bra! Man skulle kunna ge vad som helst för att få vara du. Men det går ju inte, så man kan istället försöka efterlikna dig och ditt liv så mycket som möjligt, och ha samma saker som du. blink,blink... Du vet, att man får tillgång till samma tuffa grejer som du...