onsdag 12 mars 2008

Övning, övning, övning.

Övning ger färdighet! Idag har jag övat på att använda mitt VISA-kort igen. Jag börjar bli grym på koden. Skulle jag behöva, skulle jag nog kunna knappa in den i sömnen. Varför någon nu skulle behöva den aktiviteten av mig mitt i natten när jag sover? Låter inte så troligt. För det första skulle jag inte sova vid en uttagsautomat, för det andra skulle jag heller inte sova i en affär. Men OM, då skulle jag kunna göra det!

Övningen utfördes vid ett tillfälle då jag ville utöka antalet muggar i mitt köksskåp. Fick två muggar/koppar från Rörstrand med namnet Pia och färgen Latte. I love them! Men om man är fler än två måste man slåss om dem, så idag har jag traskat runt i hela storstan, besökt affär efter affär i hopp om att komma hem med fler. I fjärde butiken, en Cervera, hittade jag Pia! Så nu har jag faktiskt sex stycken Pior i mitt kök. Välkomna på kaffe!!

Inga kommentarer: