måndag 17 mars 2008

Mode.

Jag har ju redan gett mig in i modebloggandet och känner att tråden lever kvar i mig. Har varit på gång med mobilkameran i helgen och har därför fotat lite, för att kunna blogga. Blogga om mode. Jag tänker inkräkta på andra människors liv, klanka ner på dem, ha åsikter och uttrycka dom. Ifrågasätta. Jag fick lära mig att ifrågasätta saker när jag studerade. Idag är det dags att vädra mina förvärvade kunskaper.


Varför, varför människa, har du tagit på dig en jätte gul och lysande väst?? Är du inte ute och joggar och behöver upplysa andra i omgivningen om att du finns och vill fortsätta leva finns det ingen anledning att spöka ut sig på detta sätt. Punkt.

Vilken fantastisk kreation Alexander Bard har haft på sig under årets Melodifesivalomgång!! Den är ju helt genialisk!!! Det finns dock ingen annan på denna jord som skulle kunna bära upp denna kreationsom denna nervlöse man. London-designern Marjan Pejoski har gjort ett fantastiskt jobb.


Titta bara så de ser ut. Jag är helt förstummad. Det är fantastiskt. Den enda behållningen av årets Melodifestival tror jag.

Tror att jag ska börja med etiketter nu också. Känner mig redo. Detta inlägg får den första etiketten. Mode.

Inga kommentarer: