onsdag 19 mars 2008

Grattis P!


Idag är det en stor dag här i hemmet. Det har införskaffats många presenter till ett födelsedagsbarn, vilket betyder att hemmet förärats med fler artefakter än vi ägde innan idag. Några av nyttigare karaktär, några av mer underhållande karaktär.

På bilden nedanför kan man skymta den som är av mer underhållande karaktär och som störtar lite här och där i mitt vardagsrum. I påskpyntet, i tårtan och på mitt huvud! En helikopter från Teknikmagasinet. Det är alltså det blå på bilden som gestaltar helikoptern. I full aktion (nä, jag har inte stavat fel, jag har skrivit på svenska). Lyckan är obeskrivlig hos födelsedagsbarnet!


Den nyttigare presenten kom i form av en skruvdragare. En lyckad kväll för familjen med andra ord. Min behållning va nog tårtan!! God som sjutton. Fullproppad med en massa frukt! Med andra ord en nyttig tårta. Full av sockerfibrer och fettfibrer. Helt i min smak!

Inga kommentarer: