fredag 14 mars 2008

Jaiku.

Jag vill slå ett slag (varför säger man så??) för Jaiku. Alla människor: registrera er och skriv. Det viktigaste först: Lägg upp mig som er kompis. Jag har bara två kompisar. Det är jätte trist att Jaikua till sig själv. P brukar förvisso kommentera ibland. Men ändå. Mer kompisar till mig!
Jag orkar inte förklara så mycket om vad det är. Men man kan blogga på ett kompakt sätt. En rad. Done! Jag älskar meningslöshet. Dravvel. Jag älskar att höra på andras meningslösa dravvel as well. Så, börja skriv. Men FÖRST -Lägg till mig! Mitt screen name är sandrah. Jag förväntar mig att minst en person börjar med detta nu. Hur kul som helst att skriva när man är på konstiga föreläsningar, åker kommunalt, sitter på toaletten, sitter på jobbet eller när man sitter på toaletten på jobbet. När som helst med andra ord!

Förgyll nu min dag med lite Jaiku. Börja i helgen. Överraska mig!!!

Inga kommentarer: