onsdag 18 februari 2009

Am I störd??

Jag skrev ett mail 10 december 2008. Jag är så sjukt nöjd med det mailet. Kändes välformulerat med schyssta punchlines för att få fram vad jag ville ha sagt. Plus att jag skulle få övertaget i frågan, såklart. Sjukt överpeppad under julen gick jag och väntade på svaret att jag skulle få rätt. Men fortfarande så har jag inte fått något svar...

Jag måste ju faktiskt vara störd, för jag kan läsa det där mailet igen och känna att jag va grym där. Men vad hände engentligen med svaret? Ska jag behöva skicka ett nytt? Jag kan inte lägga tid på att maila samma person igen med risken att jag återigen inte får ett svar, så vem ska jag då vända mig till? Det här är knivigt och den börjar kännas väldigt aktuell den där frågan.

Men jag hade ett grymt mail. Kanske ska läsa det nu och peppa upp mig själv!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej det är du inte!

Haha, jag känner igen mig så. Jag kan skriva ett mail och läsa det många gånger och liksom förundras över hur bra det blev. Jag tror att jag ofta bearbetar saker genom att skriva och läsa om dem.

S sa...

Viktoria: Skönt att höra! Då är jag inte ensam!