tisdag 3 februari 2009

Svaret på en fråga.

Jag fick en fråga angående hur det har gått med mina glasögon. Uppdateringen lyder som så, att mina ögon är fortfarande lite lätt överansträngda. Ögonvitan är rödspräcklig, men ändå helt okej.

I helgen trodde jag att jag skulle bli galen när jag hade dom på mig, men med tiden har det faktiskt blivit bättre. Jag vet att det tar tid att vänja sig vid nya glas och speciellt progressiva. Jag tror faktiskt att det här kan sluta lyckligt! Förhoppningsvis har jag kommit till insikt i slutet av den här veckan, för då har jag burit dom i en vecka.

Sammanfattat: Det är bättre än det var sist jag skrev om dom. Men fortfarande inte helt hundra. Men jag tror att det hela kan sluta lyckligt. År jag inte nöjd om ett par veckor ska jag verkligen försöka att ta mig till optikern och klaga lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra! Hoppas nu att allt går till sig helt och att du slipper bli trött och röd i ögonen.