fredag 13 februari 2009

Blandat skoj och trist.

Börjar med det tråkiga.

Det handlar om den där tvättmaskinen. Den som ger hopp, bara för att sedan ge mig bekymmersrynkor i pannan. Den har återigen strejkat.

Då tar vi det roliga!

Det gäller glasögonen. Jag är nog inte längre röd i ögonvitan. Inte vad jag har tänkt på i alla fall. Det är ju fantastiskt! Inte heller har jag känt mig så där trött i huvudet som jag gjorde i början. Jag tror faktiskt att det känns riktigt bra! Det är så fantastiskt när man kommer på såna här saker. Helt plötsligt så kom det bara till mig. Mina glasögon funkar! Nu har jag i och för sig inte jobbat på en och en halv vecka. Men jag tror faktiskt att det här kan komma att fungera. Mucho great!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, strular den nu igen?! Jag skickar ner min tvättmaskinsman om eländet lägger av helt! Du vet han som tom städar efter sig ;)

Anonym sa...

Skönt att höra att glasögonen verkar funka bra nu!

S sa...

Viktoria: Jamen gör det!

Ponder sa...

Jag väljer att fokusera på det skojiga och säger hurra för glasögonen! :)