måndag 16 februari 2009

Junk.

Jag har aldrig i mitt liv ätit så mycket godis som jag ätit sedan den dagen jag tackade ja vid altaret.

Det är helt makalöst äckliga mängder som jag tryckt in i min 30-åriga kropp. Gott förvisso, men nu när verkligheten är tillbaka inser jag sviterna. Konstant sötsug och ont i huvudet.

Synd att det finns mer godis hemma, för då fortsätter ju eländet, helt bergis! Haha!! Jag har sjukt dålig karaktär när det gäller såna där saker. Finns det hemma måste man äta! TUR att vi måste renovera och hålla igång!

3 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Spännande med renoveringsbloggen!

Ponder sa...

Ja, så länge det finns hemma är det ju oooomöjligt att låta bli! Alla goda intentioner försvinner samma ögonblick handen hamnar i påsen typ...

S sa...

J: Jajjemän!

Ponder: Det är ingen idé att försöka låta bli så länge påsen finns där. Men snart är eländet slut!