torsdag 19 februari 2009

?!

Chefen kom just ångandes och bad mig läsa på intranätet kl 11. Tydligen händer något stort. Hon själv måste dra på konferens med alla andra chefer (vilket är planerat sedan länge), så därför skulle jag själv läsa vad som händer, kl 11. Hon ville helst inte att jag skulle gå på lunch innan jag läst det hela. Dessutom så fick jag ringa henne när jag ville, om jag hade frågor. De två i gruppen som är sjuka skulle hon ringa till nu, så att även dom fick informationen. Trots att en av dom ligger hemma med körtelfeber. Då måste det vara något viktigt, eller? Alla  chefer går omkring och ser lite småstressade ut och vill prata med alla  sina underordnade.

Nu undrar jag vad det är som händer...

Uppdatering: Det kallas omorganisering. Mer om det senare. Nu får det bli lunch.

Inga kommentarer: