söndag 15 februari 2009

Om ni bara visste!

Jag ser inte klok ut idag.

Blött, tjorvigt hår i knut. Mysbrallor i färgen grå som slutar mitt på vaden. Sockar i färgen svart, uppdragna till mitt på vaden. Till detta spektakel ett par blåblommiga tygtofflor med två virkade blommor ovanpå tårna. Det tar inte slut där! På överkroppen har jag ett ribbstickat svart linne och äkta hälftens munkjacka. Jag är 168 lång och han är närmare 190. Den är en smula för stor...

Till på köpet så är svärfar här för att inspektera renoveringsobjektet och för att ge råd angående spackel. Ja, men det är ju lika bra att han får se verkligheten också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt!

Ibland måste man få vara helt avslappnad och inte bry sig. Typ varje helg... :)

S sa...

Viktoria: Tack för supporten! Ångrar att jag inte fotade spektaklet...