måndag 23 februari 2009

Håret på huvudet.

Håret och en eventuell frisyr är alltid ett dilemma för mig. Vet aldrig hur jag vill ha det och när jag vet hur jag vill ha det och gör något åt det, då ångrar jag mig, eller återgår snarast till ursprunget. Nu verkar jag inte behöva oroa mig för någon frisyr alls faktiskt.

Jag tappar allt hår. En hel hårboll föll av mig igår när jag tvättade håret. Jag kan inte skylla på stress, för stressar gör jag inte. Tror jag.

Så kan det gå, hoppas att det jag har kvar får sitta kvar ett tag till. Funderar nämligen på lugg...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch det låter lite läskigt.

Fast så här utifrån så skulle jag kunna tro att du har haft det tufft. Först ett bröllop och nu en renovering. Det låter ganska mycket även om jag kan tänka mig att det mesta är skojigt :)

S sa...

Viktoria: Det var inte så att håret försvann från en fläck. Det var flera utspridda hårstrån som tillsammans bildade en boll. Som TUR va!