söndag 1 februari 2009

Äta bör man, annars dör man!

Inte för att jag tror att någon bryr sig. Men de senaste dagarna har jag ju varit ute och ätit med andra än mig själv och snart min äkta hälft. Allt för att fylla ut brudklänningen till brädden! Igår kväll fick jag i mig en Biffstek Mexicana. Frågade servitrisen om det betydde att det var en köttfärsbiff. Jaa, fick jag till svar. In kom en köttbit. Aja, orka krångla tänkte jag och tog tag i den tandade kniven. GOTT!

Idag så fikade/lunchade jag med kompisen min. Vi åt sån kycklingquesadillas. Dom lyckades visst välta ut gräddfilsburken på just min tallrik, eftersom kompisen ficka ca en tredjedel av vad jag fick. Jag som undviker mjölk så gott det går. Jaha.

(Varför sista bilden blir publicerad på sniskan kan nog bara blogger svara på. För hur jag än gör så går den inte att få åt rätt håll.)

Inga kommentarer: