onsdag 4 mars 2009

Another one.

Den där Ponder är en fena på utmaningar! Här kommer en till.

Jag skriver ett påstående av typen "Jag har aldrig...", om du som läser har sagt/gjort det som jag skrivit gör du en kommentar och skriver ditt eget påstående. Sen kan jag, eller någon annan läsare som har gjort det du skrivit hoppa på utmaningen. Den kan alltså gå fram och tillbaka och hit och dit om du väljer ett bra påstående. Nu kör vi!

Jag har aldrig pallat ett enda äpple! Eller något annat heller, för den delen.

6 kommentarer:

Ponder sa...

Tack för det. :)

Jag får väl kontra här också:
Jag har aldrig slagits eller bråkat med min syster.

S sa...

Ponder: Jag har heller ALDRIG slagits eller bråkat med min syster... Min mamma är världens lyckligaste!

Ponder sa...

Ha ha, min mamma är inte världens lyckligaste, för jag och min bror slogs varenda dag en period på 5-7 år eller så. ;)

Nu tycker jag det är dax för någon annan att hoppa in i leken, tycker inte du?

S sa...

Ponder: Verkligen. Men ingen verkar vilja hoppa på den här fantastiska utmaningen...

Ponder sa...

Nej, det var verkligen dålig uppslutning. :( Och jag som hade så roligt! Tack för att du ville vara med och leka lite i allafall. Skönt att se att det finns fler än jag som har barnasinnet kvar.

Jag kanske kör en repris om några veckor och ser om det är fler som är leksugna då...

S sa...

Ponder: Rätt utmaning och jag är med!