fredag 20 mars 2009

Endå

Allvarligt, om man skriver ett låååångt inlägg och upprepar ett ord massor av gånger, då måste man väl ändå se att ordet ser helt fel ut? Eller? Jag är inte bra på ord och avstavning och ihopstavning och särskrivning och adjektiv. Jag bara skriver. Men man kan inte skriva endå.
Jag vill inte hänga ut personen här i bloggen. För det är nog egentligen jag som är problemet. Tror att det hänger ihop med ett lite ändre inlägg som jag skrivit. Inte är jag skrivpolis heller, det står min make för.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är ganska skruttig på att skriva "korrekt". Önskar att jag vore bättre.

S sa...

Viktoria: VA? Näe, verkligen inte! Du skriver galant.

Den bloggen jag retade mig på var en blogg som hade skrivit endå exakt hur många gånger som helst på kort tid. Vilket gjorde mig upprörd. Jag tror att jag var irriterad över andra saker samtidigt.

Jag ville verkligen inte klanka ner på någon av mina läsare!!!

Anonym sa...

Nej det tror jag inte att du vill heller! :)

Det var mer så att jag fick chans att tänka lite mer på mitt eget skrivande :)