måndag 16 mars 2009

En norrlänning bland Stockholmseliten.

Shopaholic-kvällen var otroligt trevlig! Ni förstår, vi fick drinkbiljetter, biobiljetter, goodiebag (how I hate that word), wraps, smoothies och glass! Gratis. Plus 20% rabatt i alla butiker. Jag förstår att ni har många frågor kring detta event! (Öh?)

Vad kom jag hem med? Ett par randiga, färgglada sockar!

Vilka var där? Blondinbella, Blondinbellas bästis, En författare som tydligen inte skrev en bra bok (Sofia vem var det?), hon tjejen i barnversionen av Adam & Eva, en annan kändis som är brunett och pratar mycket, inte helt svensk...hm, jag är dålig på kändisar. Hon som sjöng i a-teens och numera är tillsammans med Måns Z såg jag också.

Hur var folk klädda? I princip alla hade kvällen till ära pumps och sidenklänning med spetsdetaljer. Jag var nog den enda som anlände i en frisyr som håller på grund av en ansenlig mängd byggdamm och mössa! Men så är jag från norrland och inte van att ha tillträde till såna här tillfällen.

Jag hoppas det blir fler tillfällen, det var trots allt trevligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra sammanfattning, hoppas det blir snart igen!

Martina Haag