onsdag 11 mars 2009

Det vände!

Kanske var det bara slumpen som gjorde att min dag va kass igår. Eller som gjorde att det blev en bra dag idag? Jag fick massor att göra helt plötsligt, vilket gör att jag kan koppla bort alla människor som beter sig på ett deprimerande sätt. Jag har ändå inte tid att reagera på det hela! Jag älskar att vara överhopad med arbete och jag är på väg ditåt.

Från och med idag är jag med i ett projekt, på 50% av min arbetstid, vilket gör att jag kan ägna mig åt något helhjärtat och därmed lära mig en massa saker. Jag ska studera projektledaren tills jag kan hennes metoder utan och innan, komma ihåg vad hon gör bra och dåligt. Lära mig! Sen ska jag ta över hennes jobb.

Förutom det så kommer jag även att lära mig ett och annat inom mitt nuvarande arbetsområde. Vilket känns minst lika viktigt och nödvändigt! Jag hoppas att vinden har vänt till min fördel och att jag slipper bli irriterad allt för ofta från och med nu!

3 kommentarer:

Ponder sa...

Vad bra! Både att det vänt och det nya projektet.

S sa...

Ponder: JA! Nu hoppas jag bara att det ska hålla i sig!

Anonym sa...

Skönt! Kör hårt! :)