tisdag 10 mars 2009

Urk.

Idag är en DÅLIG dag. Kanske beror det på den helusla sömnen inatt. Eller så beror det på snöovädret som bestämde sig för att tåga in över storstan och förpesta min dag. Det kan även vara så att det bara känns uselt och att det INTE blir bättre av att varenda människa runtomkring mig på min arbetsplats, är så sjuuuukligt negativa att det är omöjligt att inte påverkas. 

Snart behöver jag byta ställe att spendera en hel massa timmar på per vecka, alternativt starta något eget. Det sista känns dock helt avlägset, för jag har inget att komma med för tillfället. Inte ekonomin för det heller.

Kanske ska gå hem och 15 och gråta ut?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Att gråta en skvätt lite i smyg brukar funka för mig. Det liksom lättar lite då.

Trist att stämningen är så dålig på ditt jobb. Det är tufft att själv försöka bygga upp bra atmosfär. Särskilt då du skulle behöva lite uppmuntran själv just nu! Hoppas det blir lite bättre snart!

Ponder sa...

Fy, sånna dagar borde vara förbjudna liksom energislukande arbetskamrater!

Jag hoppas du gick hem tidigt och grät en skvätt, det brukar kännas bättre sen.

Skickar en kram och hoppas det hjälper lite

S sa...

Viktoria: Stämningen är ett gissel.

Ponder: Jag gick inte hem tidigt och jag grät inte heller. Betyder kanske att jag har kvar min pott och får gå hem ännu tidigare nästa gång och gråta massor. Om det nu blir en nästa gång?!