torsdag 5 mars 2009

Ja, inte vet jag, men.

Idag har jag installerat servrar. Skulle vilja kalla dem för virtuella. Glömde dock databaskopplingarna för applikationen kom jag på när jag skulle gå hem. Förutom det har jag löst diverse problem i produktionsmiljön och fått utökat ansvar för framtiden.

Dagen bestod även av "utvecklingssamtal" med min chef, där vi satte huvudet på spiken några gånger. Vi har uppfattat saker om mig på samma sätt, trots att vi sällan ses. Utöver det har jag druckit mängder med te och ätit fryst färdigmat från ICA Supermarket. Pasta med tomatpesto och grillade grönsaker. Skulle kunna kalla det för min favorit bland frysta rätter. Är mer för matlåda faktiskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt jobb verkar jättekomplicerat! Jag får stora rysningar (för att jag själv är så dålig på allt som har med datorer att göra) då du skriver om att ha installerat servrar som dessutom är virutella...?

S sa...

Viktoria: Det ÄR komplicerat. Jag förstår endast en liten del...men mer och mer!