fredag 20 mars 2009

Oh no.

Jag insåg i går kväll att jag börjar se ut som trailer trash. Måste verkligen göra något för att hotta upp mig till min vanliga nivå. Sunk är jobbigt i längden.

Får börja med att gå till makens arbetsplats efter jobbet tillsammans med nagellack, nya nagelfilar och borttagningsmedel. Sen får jag sitta där i ett hörn och skämmas över min aktivitet och försöka få någon ordning på mig själv, i alla fall mina naglar. Hinner inte hem efter jobbet, för vi ska ut å äta på ett av Stockholms bättre ställen. Fondeuboden. Det blir ett kärt återbesök ikväll och man kan faktiskt inte se ut hur som helst på restaurang!

Resten av mig får jag ta tag i när golvet är lagt och sovrummet är färdigt.

3 kommentarer:

Omentjej sa...

Mm, fondue! Haha, trailer trash... Klart man ska ha nylackade klor när man ska ut, det brukar jag också tänka. Fast det är inte alltid jag gör något åt det. Till exempel fortsatte jag sunka igår. =) Nu är min tid fixad!

S sa...

Emma: Jag läste nyklackade skor flera gånger innan jag läste rätt! Hahaha!!

Jag gör sällan eller aldrig något åt mina naglar, men nu MÅSTE jag. Annars blir det ingen fondue...

Omentjej sa...

Haha, ja nyklackade skor är inte heller fel! =D
Hoppas det smakar bra, jag gissar att du är på restaurangen nu... =)