tisdag 3 mars 2009

Det är ändå rätt intressant.

Jag har idag reflekterat över tid.

Idag har allting gått långsamt. Tiden har verkligen sniglat sig fram. Trots att jag haft saker att göra på jobbet. Tänker jag däremot bakåt till något visst tillfälle, exempelvis att vi åkte upp till norrland inför bröllopet för idag fyra veckor sedan. Då har tiden passerat fort. Galet fort! Om jag går så långt tillbaka i tiden som till när jag började jobba här där jag jobbar idag, så har tiden flygit iväg nåt hemskt. Det är nu tio år sedan jag bodde i USA. TIO ÅR! Det är helt galet. Vad har jag gjort under den tiden egentligen?

Samtidigt som jag tycker att tiden gick långsamt idag så tyckte min kollega att den flög iväg. Det är jätte märkligt det där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Märkligt och lite skrämmande kan jag tycka. Okontrollerbart på något sätt.