fredag 2 maj 2008

3 Maj

Imorron.

Imorron är det 3e maj. Då ska jag ÄNTLIGEN få träffa min allra bästaste bästis T och hennes förtjusande K -mitt sötaste gudbarn! Har bara ett. Får se om sambon till T också är tillgänlig för en träff eller om det bara blir jag och brudarna?! Kanske följer min käresta P också med. Man vet inte i skrivandets stund.

Det ska hur som haver bli ett väldigt kärt återseende. Vi har inte setts sen jag flyttade söderut, i slutet av januari. T är liksom en del av mig, så det känns inte helt naturligt att vara ifrån varandra. Men antar att det är det som kallas för vuxenliv. Man kan inte ses jämt och prata jämt, man måste deklarera, betala räkningar, jobba, plugga, hämta på dagis, städa emellanåt också. Det är tjusningen med att vara ung. Man kände inte till fenomenet deklarera, det kändes som något omodernt och högst onödigt. Men ack så nödigt det är har jag insett!

Måste deklarera i helgen!

Inga kommentarer: