måndag 26 maj 2008

Trött, trött, trött.

HUR kan det komma sig att man ska behöva tjata en hel dag, få lojja svar tillbaka som inte går att tyda. Så lägger man (jag) ner det hela, orkar inte tjata mer. DÅ kommer en ansvarig och ställer EN fråga. Helt plötsligt är allt mitt tjat och mina frågor som bortglömda och jag får istället frågande ansikten riktade mot mig. Frågor som jag inte kan besvara ställs till mig. De har helt plötsligt glömt bort att jag inte kan allt som dom kan. Jag försöker få fram till den ansvarige att jag försökt få något gjort i detta ämne under dagen, de andra låtsas som att de glömt bort att jag nämnt ämnet.

Jag får motfrågor om varför jag inte agerat. Jag svarar att jag har agerat och berättar hur. Mitt agerande finns sparat i textfiler, det är bara att börja rota. Jag har även mailat dem till de glömska personerna, påpekat att de fått ett mail med en textfil som de kanske kan titta på och försöka komma framåt i frågan. Jaaa, juuuust det! DÅ minns dom. Men dom har haft så mycket annat för sig idag, de har inte hunnit! Ett möte och surfat booli.se.


Arg är vad jag är.

Inga kommentarer: